Často kladené otázky

Na této stránce najdete informace týkající se objednávání zájezdů a celkové fungování cestovní agentury eDovolena.cz.

Kdo je eDovolena.cz?

Cestovní agentura eDovolena.cz působí na trhu od roku 2019. Jedná se o autorizovaného prodejce zájezdů napříč všech typů cestovních kanceláří, které se vyskytují na tuzemském trhu.

Jaký je rozdíl mezi cestovní agenturou a cestovní kanceláří?

Cestovní kancelář organizuje zájezdy a cestovní agentura prodává tyto zájezdy na základě smlouvy o obchodním zastoupení, kterou uzavírá právě s cestovní kanceláří. Cestovní agentura zde tedy vystupuje jako prostředník. Nemusíte se však bát, zájezdy jsou nabízeny za stejné ceny jak u cestovní kanceláře, tak v případě cestovní agentury.

Největší výhodou cestovní agentury je to, že nabízí širokou nabídku zájezdů různých cestovních kanceláří na jednom místě. Díky tomu si v našem online katalogu vyberete ten nejvhodnější zájezd.

Jsou vaše ceny oproti cestovní kanceláři vyšší?

Nejsou. Ceny jsou vždy stejné. Naopak v případě, že stejný zájezd (například v rámci jednoho hotelu) nabízí více cestovních kanceláří, u nás najdete vždy tu nejvýhodnější nabídku.

Jak vypadá proces objednání zájezdu?

Představme si proces objednání zájezdu na portálu eDovolena.cz

Pomocí online formuláře

1. Vyhledejte si zájezd dle preferencí.

2. Vyberte vhodný termín a zájezd si nezávazně rezervujte pomocí našeho rezervačního formuláře. Po jeho vyplnění stačí kliknout na tlačítko „Nezávazně objednat“.

3. Obratem obdržíte e-mail s potvrzením objednávky. Následně náš operátor ověří dostupnost daného zájezdu u cestovní kanceláře. Po prověření dostupnosti a ceny zájezdu zašle cestovní smlouvu, všeobecné podmínky a pokyny k úhradě zájezdu (případně se ozve s alternativní nabídkou).

4. Smlouvu podepíšete, platbu uhradíte a pošlete nám zpět podepsanou smlouvu spolu s potvrzením o platbě.

5. Přibližně týden před odjezdem na dovolenou Vám zašleme podrobné pokyny k zájezdu, voucher a letenky.

Prostřednictvím e-mailu/telefonu

1. Vyhledejte si zájezd dle preferencí, popřípadě si promyslete tyto parametry:

  • preferovaná destinace
  • místo/a pobytu
  • počet osob (a jejich údaje – jméno a příjmení, pohlaví, datum narození, státní příslušnost)
  • přibližná cena zájezdu
  • doplňující informace (strava, odletové/odjezdové místo, atd)

2. Napište na info@edovolena.cz, popřípadě zavolejte na telefon +420 778 07 06 09.

3. V případě e-mailové objednávky Vám bude zhruba do hodiny zaslána nabídka zájezdů dle Vašich preferencí. V případě telefonické komunikace vyřešíte podrobnosti přímo s naším operátorem.

4. Po odsouhlasení a prověření dostupnosti a ceny vybraného zájezdu Vám zašleme cestovní smlouvu, všeobecné podmínky a pokyny k úhradě zájezdu (případně se ozveme s alternativní nabídkou).

5. Smlouvu podepíšete, platbu uhradíte a pošlete nám zpět podepsanou smlouvu spolu s potvrzením o platbě.

6. Přibližně týden před odjezdem na dovolenou Vám zašleme podrobné pokyny k zájezdu, voucher a letenky

Kdy obdržím potřebné dokumenty k dovolené?

Pokyny k zájezdu obdržíte zpravidla týden před odletem. Způsob předání se liší v závislosti na době před odletem. Při nákupu zájezdu u naší cestovní agentury vám vždy sdělíme způsob předání pokynů včetně letenek, ubytovacích poukazů a dokladů o pojištění.

Jak je možné zájezd zaplatit?

Úhradu zájezdu je možné provést jednou z následujících možností:

  • platební kartou (v některých případech)
  • bankovním převodem
  • vkladem hotovosti v pobočce banky

Naše číslo účtu: 123-84110257/0100

U zájezdů, kde je termín odletu za více než 30 dní, stačí jako potvrzení rezervace uhrazení 30-50 % zálohy (v závislosti na cestovní kanceláři). Doplatek zájezdu je ale nutné uhradit 30 dní před odletem. V případě zájezdů s odletem za méně než 30 dní (označeny jako „last minute“) je nutná úhrada celé ceny zájezdu.

A co pojištění cestovních kanceláří?

Všechny zájezdy cestovních kanceláří, které najdete v naší nabídce, jsou pojištěny.

Nabízíte dárkové vouchery?

Ano, nabízíme. Více informací o dárkových voucherem najdete ZDE.

Je možné stornovat/vyměnit zakoupený zájezd?

Ke každému zájezdu se vždy vztahují obchodní podmínky určité cestovní kanceláře, která jej pořádá. Zde si každá cestovní kancelář stanoví, zda a za jakých podmínek je možné již zakoupený zájezd vyměnit či stornovat.

Pokud cestovní kancelář umožňuje bezplatnou změnu zájezdu, je možné toto právo uplatnit jednak u dané cestovní kanceláře, anebo na portálu eDovolena.cz.